Michelisz Norbert, a Túraautó-világbajnokság első magyar résztvevője és futamgyőztese, 1984-ben született Mohácson. Himesházán nőtt fel, ahol már gyerekkorában komoly érdeklődést mutatott az autóversenyzés iránt.
Tizenéves korában internetes bajnokságokban szerepelt egy autós szimulátorral, ahol megismerkedett Wéber Gáborral, későbbi csapattársával. Gábor felfigyelt Norbi tehetségére, felhívta rá Zengő Zoltán (Zengő Motorsport tulajdonosa) figyelmét, aki tesztlehetőséget biztosított Michelisz számára. Ez a bemutatkozás olyannyira jól sikerült, hogy a csapat nevezte a 2006-os Suzuki Swift kupába.
Norbi meghálálta a bizalmat, 6 futamot nyert meg a 13 versenyből álló sorozatból és megszerezte a 2006-os bajnoki címet. Az év végén a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség "Az év újonca" elismeréssel jutalmazta.
2007-ben előrelépett a Renault Clio kupába, ahol nagyszerű versenyzéssel 8-szor állhatott a dobogó legfelső fokára a 15 futamból álló sorozatból, így ezt a kupát is megnyerte.
2008-ban Michelisz bemutatkozhatott a nemzetközi porondon is. A Zengő Motorsport benevezte Norbit és Wéber Gábort a SEAT Leon Európa-kupába. Monzában megnyerte az időmérő edzést, valamint futamgyőzelmet is aratott, ennek köszönhetően részt vehetett a FIA Túraautó-világbajnokság Japánban megrendezett futamain. Az első körben egy baleset következtében kénytelen volt feladni a versenyt. A második futamon a 28. helyről indulva 16-ként ért célba. Ebben az évben a hazai SEAT Leon Szuperkupában második helyen végzett, 3 futamgyőzelmet aratva.
A 2009-es év bővelkedett a sikerekben Norbi számára. 5 futamgyőzelemmel megnyerte a SEAT Leon Európa-kupát, ezáltal megszerezte az Európa-bajnoki címet. Emellett megnyerte a hazai SEAT Leon Szuperkupát is. Harmadik helyezést ért el a spanyol SEAT Leon Supercopán, valamint szintén harmadikként zárt a FIA ETCC versenyen. Még ebben az évben újra rajthoz állhatott a WTCC sorozatban, ezúttal a brit nagydíj két futamán szerepelhetett. Sajnos mindkétszer kénytelen volt idő előtt befejezni a versenyt.
A 2009-es évvel Michelisz bizonyította, hogy ott a helye a legjobbak között. Ezt a csapat és a SEAT is hasonlóan gondolta, így a 2010-es évben Norbit, a Zengő Motorsport és a Dension Audio Systems együttműködésével létrejött Zengő-Dension Team, benevezte a FIA Túraautó-világbajnokságra.
A 2010-es sorozatban legnagyobb sikerét a makaói hétvége második futamán érte el. A rajt után hamar átvette a vezetést, és végig az első helyen autózva ért célba. Ezzel a győzelemmel Norbi lett az első magyar versenyző az autósport történetében, aki világbajnoki futamot tudott nyerni. Emellett megnyerte az újoncok számára kiírt értékelést, a Rookie Challenge-et is. Az összetett pontversenyben a kilencedik helyezést szerezte meg a SEAT-tal.
A 2011-es szezon új kihívás elé állította Micheliszt. Ezt az évadot új autóval versenyezte végig, egy BMW 320 TC-vel. Ez a sorozat technikai és emberi hibák miatt a vártnál gyengébbre sikerült. Azonban ebben az évben sem maradtunk emlékezetes pillanatok nélkül. A Hungaroringre kilátogató 70.000 hazai néző "Noooooooorbi, Noooooooorbi" biztatása még most is a fülünkbe cseng. Ebben a csodálatos hangulatban az első futamon Michelisz a 6. helyről indulva a 2. helyen hozta be a BMW-t, aminek következtében a lelátók majd felrobbantak az örömtől. Ezt a versenyt sem Norbi, sem a közönség nem fogja elfelejteni. Ez az év több dobogós helyet nem hozott a magyar versenyző számára, így ismét a 9. helyen zárt az összetettben.
A 2012-es évben Norbi megszerezte második WTCC-s futamgyőzelmét a Hungaroringen, valamint kétszer állhatott dobogón az amerikai futamokon. Az egész éves jó szereplésnek köszönhetően a 6. helyen végzett az összetettben. Az év legnagyobb sikere, hogy megnyerte a nem gyári csapatok versenyzői számára kiírt WTCC Yokohama Driverrsquos Trophy-t.
A 2013-as év újabb változásokat hozott. A BMW-t a Honda Civic váltotta fel, Norbi immár gyári pilótaként versenyez. A Hondával jöttek is az eredmények, 7 dobogós hely lett az idei mérleg, melyből Japánban a futamgyőzelem is összejött, immáron a harmadik. Szlovákiában, Magyarországon, Ausztriában, Oroszországban, Amerikában és Kínában sikerült még dobogós helyezést elérni. Az összetettben sajnos a 6. helynél nem tudott előrébb lépni, azonban még az utolsó futamon is megvolt az esély az 5. hely megszerzésére.
A 2014-es évben is a Hondával áll rajthoz Michelisz Norbert.